dc.contributor.advisor | Tüzün, Hakan | tr_TR |
dc.contributor.author | Doğan, Hatice Gökçe Bilgiç | tr_TR |
dc.date.accessioned | 2015-10-15T06:11:45Z | |
dc.date.available | 2015-10-15T06:11:45Z | |
dc.date.issued | 2014 | tr_TR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11655/1745 | |
dc.description.abstract | This study proposed to determine the main components needed in web-based distance education programs in order to improve the effectiveness of today s increasing number of web-based distance education programs.Formative method, out of several qualitative research patterns, was selected and adopted to thoroughly analyse web-based distance education programs. | tr_TR |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | tr_TR |
dc.subject | Distance education | tr_TR |
dc.subject | Uzaktan eğitim | |
dc.subject | Web tabanlı uzaktan eğitim | |
dc.subject | Yükseköğretim | |
dc.subject | Program tasarımı | |
dc.subject | Web-based distance education | |
dc.subject | Program design | |
dc.subject | Higher education | |
dc.subject | Program development. | |
dc.title | Yükseköğretim Kurumlarında Web Tabanlı Uzaktan Eğitim Programları Bileşenleri: Uygulamalar Ve Sorun Alanları | tr_TR |
dc.title.alternative | Web-Based Dıstance Educatıon Program
Components In Hıgher Educatıon Instıtutes:
Practıces And Problem Areas | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | en |
dc.callno | 2014/1690 | tr_TR |
dc.contributor.departmentold | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı | tr_TR |
dc.description.ozet | Bu çalışmada günümüzde sayıları hızla artan web tabanlı uzaktan eğitim programlarının daha etkin bir hale getirilmesi için web tabanlı uzaktan eğitim programlarında bulunması gereken ana bileşenlere yönelik bir öneri ortaya konarak bu bileşenlere ait alt ölçütlerin tanımlanması yapılmıştır.Araştırma deseni olarak nitel araştırma yöntemlerinden biçimlendirici (formative) araştırma yöntemi kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu web tabanlı uzaktan eğitim hizmeti sunan 4 yükseköğretim kurumu oluşturmaktadır. | tr_TR |