Browsing Eğitim Bilimleri Bölümü Tez Koleksiyonu by Subject "Program Değerlendirme"
Now showing items 1-2 of 2
-
İlkokul 2. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Eklektik Modele Göre Değerlendirilmesi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)The aim of this study is to make an eclectic evaluation of the primary second grade English curriculum starting 2013-2014 academic year. Partially mixed sequential equal status design of mixed method research was used. ... -
Ortaokul 5. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Stake’in Uygunluk-Olasılık Modeline Göre Değerlendirilmesi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-12)The basic aim of the present study was to evaluate the middle school fifth grade math curriculum, which was applied as of 2013-2014 academic year, according to Stake’s Congruence-Contingency Model in terms of antecedents, ...