dc.contributor.advisor | Erçetin, Şefika Şule | tr_TR |
dc.contributor.author | Ili, Kenan | tr_TR |
dc.date.accessioned | 2015-10-15T06:14:49Z | |
dc.date.available | 2015-10-15T06:14:49Z | |
dc.date.issued | 2013 | tr_TR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11655/1796 | |
dc.description.abstract | It was determined that the main purpose of the study should be to present the students , counsellors and school disciplinary committee members views related to the impact of being in social media environments and using social media tools, on bad behaviours, violence and crime incidence amongst secondary level students. The extent to which the students in question are affected by violent images and news was determined comparatively in terms of the basic variables, and comparisons were made by looking at levels of statistical significance between different variables. | tr_TR |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | Sosyal Bilimler Enstitüsü | tr_TR |
dc.subject | Social media | tr_TR |
dc.title | Sosyal Medya Ortam ve Araçlarının Öğrenci Davranışlarına Etkisi | tr_TR |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | tr_TR |
dc.callno | 2013/502 | tr_TR |
dc.contributor.departmentold | Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı | tr_TR |
dc.description.ozet | Araştırmanın temel amacı, sosyal medya ortamlarında bulunmalarının ve araçlarını kullanmalarının ortaöğretim öğrencileri üzerinde istenmeyen davranış, şiddet ve suç olaylarına etkilerine ilişkin öğrenci, okul rehber öğretmenlerinin ve okul disiplin kurulu öğretmenlerinin görüşlerini ortaya koymak olarak belirlenmiştir. Söz konusu öğrenci grubunun şiddet içerikli görüntü ve haberlerden nasıl etkilendiği temel değişkenler açısından karşılaştırmalı olarak tespit edilmeye çalışılmış ve çeşitli değişkenler arasında istatistiki anlamlılık düzeylerine bakılarak karşılaştırmalar yapılmıştır. | tr_TR |