Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorErçetin, Şefika Şuletr_TR
dc.contributor.authorIli, Kenantr_TR
dc.date.accessioned2015-10-15T06:14:49Z
dc.date.available2015-10-15T06:14:49Z
dc.date.issued2013tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/1796
dc.description.abstractIt was determined that the main purpose of the study should be to present the students , counsellors and school disciplinary committee members views related to the impact of being in social media environments and using social media tools, on bad behaviours, violence and crime incidence amongst secondary level students. The extent to which the students in question are affected by violent images and news was determined comparatively in terms of the basic variables, and comparisons were made by looking at levels of statistical significance between different variables.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherSosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.subjectSocial mediatr_TR
dc.titleSosyal Medya Ortam ve Araçlarının Öğrenci Davranışlarına Etkisitr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesistr_TR
dc.callno2013/502tr_TR
dc.contributor.departmentoldEğitim Bilimleri Anabilim Dalıtr_TR
dc.description.ozetAraştırmanın temel amacı, sosyal medya ortamlarında bulunmalarının ve araçlarını kullanmalarının ortaöğretim öğrencileri üzerinde istenmeyen davranış, şiddet ve suç olaylarına etkilerine ilişkin öğrenci, okul rehber öğretmenlerinin ve okul disiplin kurulu öğretmenlerinin görüşlerini ortaya koymak olarak belirlenmiştir. Söz konusu öğrenci grubunun şiddet içerikli görüntü ve haberlerden nasıl etkilendiği temel değişkenler açısından karşılaştırmalı olarak tespit edilmeye çalışılmış ve çeşitli değişkenler arasında istatistiki anlamlılık düzeylerine bakılarak karşılaştırmalar yapılmıştır.tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster