dc.contributor.advisor | Turanlı, Necla | |
dc.contributor.author | Coşkun Şimşek, Meltem | |
dc.date.accessioned | 2025-01-16T11:36:30Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-12-13 | |
dc.identifier.citation | Coşkun Şimşek, M. (2024). Matematik öğretmeni adaylarının lineer dönüşüme yönelik kavram imajlarının düşünme biçimleri ve temsil dilleri bağlamında değişimi. (Doktora Tezi). Hacettepe Üniversitesi, Ankara. | tr_TR |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11655/36347 | |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | tr_TR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | tr_TR |
dc.subject | Lineer dönüşüm | tr_TR |
dc.subject | Kavram imajı | tr_TR |
dc.subject | Düşünme biçimi | tr_TR |
dc.subject | Temsil dili | tr_TR |
dc.subject | Teknoloji destekli öğretim deneyi | tr_TR |
dc.subject | Matematik öğretmeni adayları | tr_TR |
dc.subject.lcsh | L- Eğitim | tr_TR |
dc.title | Matematik Öğretmeni Adaylarının Lineer Dönüşüme Yönelik Kavram İmajlarının Düşünme Biçimleri ve Temsil Dilleri Bağlamında Değişimi | tr_TR |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | tr_TR |
dc.contributor.department | Matematik ve Fen Bilimleri | tr_TR |
dc.embargo.terms | 6 ay | tr_TR |
dc.embargo.lift | 2025-07-21T11:36:30Z | |
dc.funding | Yok | tr_TR |