dc.contributor.advisor | Şahin, Ali Ekber | tr_TR |
dc.contributor.author | Yılmaz, Zeynep Nalan | tr_TR |
dc.date.accessioned | 2015-10-15T06:17:11Z | |
dc.date.available | 2015-10-15T06:17:11Z | |
dc.date.issued | 2012 | tr_TR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11655/1867 | |
dc.description.abstract | The data of this study, that aims to develop an effective and reliable measuring instrument and to determine the relation between various variables and teachers practicing their profession at elementary schools, is obtained through the contribution of class and branch teachers who worked during the school year of 2011-2012 in elementary schools located in Hakkari city center. | tr_TR |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | tr_TR |
dc.subject | Classroom management | tr_TR |
dc.title | İlköğretim Öğretmenlerinin Kontrol Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi | tr_TR |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | tr_TR |
dc.callno | 2012/6 | tr_TR |
dc.contributor.departmentold | İlköğretim Anabilim Dalı | tr_TR |
dc.description.ozet | İlköğretim Öğretmenlerinin kontrol düzeylerini belirleyen geçerli ve güvenilir bir ölçme aracı geliştirmeyi ve ilköğretimde görev yapan öğretmenlerin kontrol yaklaşımları ile çeşitli değişkenler arasındaki ilişkiyi belirlemeyi amaçlayan bu çalışmanın verileri, Hakkkari il merkezinde bulunan ilköğretim okullarında 2011-2012 eğitim-öğretim yılında görev yapan sınıf ve alan öğretmenlerinin katılımları ile toplanmıştır. | tr_TR |