Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇalışkan, I.
dc.date.accessioned2019-12-17T07:07:35Z
dc.date.available2019-12-17T07:07:35Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.15390/EB.2014.2854
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84911403301&partnerID=40&md5=9e953e60ccb3d64bc05506848bdddac5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/20435
dc.language.isoen
dc.relation.isversionof10.15390/EB.2014.2854
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleEducation and Science: An International Comparative Case Study About Using Science Notebooks in Science Teacher Education
dc.title.alternativeFen Öʇretmen Eʇitiminde Fen Defterleri Kullanimina Ilişkin Uluslararasi Karşilaştirmali Bir Durum Çalişmasi
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.relation.journalEgitim ve Bilim
dc.contributor.departmentMatematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
dc.identifier.volume39
dc.identifier.issue175
dc.identifier.startpage108
dc.identifier.endpage120
dc.description.indexScopus


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster