dc.contributor.author | İnce, Nuri Barış | |
dc.contributor.author | Şahin, Ali E. | |
dc.date.accessioned | 2019-12-17T07:07:30Z | |
dc.date.available | 2019-12-17T07:07:30Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.16986/HUJE.2016015702 | |
dc.identifier.uri | https://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85042405867&partnerID=40&md5=324dceb0a9b0015b43943ca008fd941b | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11655/20429 | |
dc.relation.isversionof | 10.16986/HUJE.2016015702 | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.title | A Comparison of Combination Classroom Teachers’ and Single-Grade Teachers’ Job Satisfaction and Burnout Levels | |
dc.title.alternative | Birleştirilmiş ve Bağımsız Sınıflarda Çalışan Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Doyum ve Tükenmişlik Düzeylerinin Karşılaştırılması | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.relation.journal | Hacettepe Egitim Dergisi | |
dc.contributor.department | Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi | |
dc.identifier.volume | 31 | |
dc.identifier.issue | 2 | |
dc.identifier.startpage | 391 | |
dc.identifier.endpage | 409 | |
dc.description.index | Scopus | |