Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorİnce, Nuri Barış
dc.contributor.authorŞahin, Ali E.
dc.date.accessioned2019-12-17T07:07:30Z
dc.date.available2019-12-17T07:07:30Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.16986/HUJE.2016015702
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85042405867&partnerID=40&md5=324dceb0a9b0015b43943ca008fd941b
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/20429
dc.relation.isversionof10.16986/HUJE.2016015702
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleA Comparison of Combination Classroom Teachers’ and Single-Grade Teachers’ Job Satisfaction and Burnout Levels
dc.title.alternativeBirleştirilmiş ve Bağımsız Sınıflarda Çalışan Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Doyum ve Tükenmişlik Düzeylerinin Karşılaştırılması
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.relation.journalHacettepe Egitim Dergisi
dc.contributor.departmentMatematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
dc.identifier.volume31
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage391
dc.identifier.endpage409
dc.description.indexScopus


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster