Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAtiş Akyol, N
dc.contributor.authorYildiz, C
dc.contributor.authorAkman, B.
dc.date.accessioned2019-12-17T06:52:27Z
dc.date.available2019-12-17T06:52:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.16986/HUJE.2017032926
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85045137642&partnerID=40&md5=053041a787102a80fc56861c8069e0df
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/20356
dc.relation.isversionof10.16986/HUJE.2017032926
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleTeachers’ Views of Peer Bullying and Their Coping Strategies with Bullying
dc.title.alternativeÖğretmenlerin Akran Zorbalığına İlişkin Görüşleri ve Zorbalıkla Baş Etme Stratejileri
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.relation.journalHacettepe Egitim Dergisi
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri
dc.identifier.volume33
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage439
dc.identifier.endpage459
dc.description.indexScopus


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster