Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorErçetin, Şefika Şuletr_TR
dc.contributor.authorMenteşe, Mehmettr_TR
dc.date.accessioned2015-10-15T06:14:48Z
dc.date.available2015-10-15T06:14:48Z
dc.date.issued2013tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/1783
dc.description.abstractTechnology advances with an unbelievable speed in the global world. Technological advancements offer new instruments and provides occurrence of new methods in order for all disciplines to reach their goal. Today s people keep of stabile, unsharing, and probably the most important of all, slow technologies and seek new products for themselves. One of such is social media. Given development of the social media, utilisation levels and frequency of such instruments by the new generation defined as digital natives, it is not possible for the understanding of education not to be affected by them.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherSosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.subjectSocial media tools and educationtr_TR
dc.titleSosyal Medya Ortam ve Araçlarının Eğitimde Kullanımına İlişkin Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerin Görüşleritr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesistr_TR
dc.callno2013/501tr_TR
dc.contributor.departmentoldEğitim Bilimleri Anabilim Dalıtr_TR
dc.description.ozetKüreselleşen dünyada teknoloji baş döndüren bir hızda ilerliyor. Günümüz insanı artık durağan, paylaşımsız ve belki de en önemlisi yavaş teknolojilerden uzak kalıyor kendisine yeni ürünler arıyor. Bunlardan biri de soysal medya. Sosyal medyanın gelişimi dijital yerliler olarak tanımlanan yeni neslin bu araçları kullanım düzeyleri ve sıklıkları göz önüne alındığında eğitim anlayışının bundan etkilenmemesi söz konusu olamaz. Bu nedenle bu çalışmada eğitimin temel aktörlerinden olan okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin sosyal medya ortam ve araçlarının eğitimde kullanımına ilişkin görüşlerinin ne olduğunu ortaya çıkartmaya çalışılmıştır.Bu çalışmada 2012-2013 eğitim öğretim yılı bahar döneminde Ankara ilinde bulunan resmi Anadolu öğretmen lisesi okul yönetici ve öğretmenlerine iki bölümden oluşan anket uygulanmıştır.tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster