dc.contributor.advisor | Erçetin, Ş. Şule | tr_TR |
dc.contributor.author | Pelit, Alican | tr_TR |
dc.date.accessioned | 2015-10-15T06:14:48Z | |
dc.date.available | 2015-10-15T06:14:48Z | |
dc.date.issued | 2013 | tr_TR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11655/1780 | |
dc.description.abstract | In this study, training and appointment practices of school administrators wereanalyzed comparativ Turkey, France, Denmark and England After analyzing the training and appoinment practises of school administrators in France, Denmark and England the consequences have been compared with the training and appointment practises in Turkey. | tr_TR |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | Sosyal Bilimler Enstitüsü | tr_TR |
dc.subject | School Administrator | tr_TR |
dc.title | Okul Yöneticilerinin Yetiştirilmesine ve Atanmasına İlişkin Benimsenen Modellerin Karşılaştırılması (Türkiye, Fransa, Danimarka Ve İngiltere Örneği) | tr_TR |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | tr_TR |
dc.callno | 2013/206 | tr_TR |
dc.contributor.departmentold | Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı | tr_TR |
dc.description.ozet | Bu çalısmada Türkiye, Fransa, Danimarka ve İngiltere deki okul yöneticilerinin yetistirilme atanma uygulamaları karşılaştırılmalı olarak incelenmiştir.Fransa, Danimarka ve İngiltere'deki okul yönetici yetiştirme ve atama uygulamaları incelendikten sonra sonuçlar Türkiye'deki yetiştirme ve atama uygulamaları ile karşılaştırılmıştır. | tr_TR |