Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorErçetin, Ş. Şuletr_TR
dc.contributor.authorPelit, Alicantr_TR
dc.date.accessioned2015-10-15T06:14:48Z
dc.date.available2015-10-15T06:14:48Z
dc.date.issued2013tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/1780
dc.description.abstractIn this study, training and appointment practices of school administrators wereanalyzed comparativ Turkey, France, Denmark and England After analyzing the training and appoinment practises of school administrators in France, Denmark and England the consequences have been compared with the training and appointment practises in Turkey.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherSosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.subjectSchool Administratortr_TR
dc.titleOkul Yöneticilerinin Yetiştirilmesine ve Atanmasına İlişkin Benimsenen Modellerin Karşılaştırılması (Türkiye, Fransa, Danimarka Ve İngiltere Örneği)tr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesistr_TR
dc.callno2013/206tr_TR
dc.contributor.departmentoldEğitim Bilimleri Anabilim Dalıtr_TR
dc.description.ozetBu çalısmada Türkiye, Fransa, Danimarka ve İngiltere deki okul yöneticilerinin yetistirilme atanma uygulamaları karşılaştırılmalı olarak incelenmiştir.Fransa, Danimarka ve İngiltere'deki okul yönetici yetiştirme ve atama uygulamaları incelendikten sonra sonuçlar Türkiye'deki yetiştirme ve atama uygulamaları ile karşılaştırılmıştır.tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster