Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBozkurt, E
dc.contributor.authorYetkin-Özdemir, I.E.
dc.date.accessioned2019-12-17T09:09:21Z
dc.date.available2019-12-17T09:09:21Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.12973/iji.2018.11126a
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85039865543&partnerID=40&md5=4d021ab3fefd8e1d9d23427fe41986d8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/20541
dc.relation.isversionof10.12973/iji.2018.11126a
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleMiddle School Mathematics Teachers' Reflection Activities In The Context Of Lesson Study
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.relation.journalInternational Journal of Instruction
dc.contributor.departmentOrta Öğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
dc.identifier.volume11
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage379
dc.identifier.endpage394
dc.description.indexScopus


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster