Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKaya, G
dc.contributor.authorYilmaz, S.
dc.date.accessioned2019-12-17T07:07:45Z
dc.date.available2019-12-17T07:07:45Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.16986/HUJE.2016016811
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85042428232&partnerID=40&md5=7801257802c1f8ee63b654bfad4bbf34
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/20450
dc.relation.isversionof10.16986/HUJE.2016016811
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleAçık Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Başarısına ve Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisi
dc.title.alternativeThe Impact of Open Inquiry Based Learning on Students’ Achievement and Development of Science Process Skills
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.relation.journalHacettepe Egitim Dergisi
dc.contributor.departmentMatematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
dc.identifier.volume31
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage300
dc.identifier.endpage318
dc.description.indexScopus
dc.description.indexTr-Dizin


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster