Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorSezgin, F
dc.contributor.authorKoşar, D
dc.contributor.authorKoşar, S
dc.contributor.authorEr, E.
dc.date.accessioned2019-12-17T06:52:20Z
dc.date.available2019-12-17T06:52:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.16986/HUJE.2016018864
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85042501013&partnerID=40&md5=cfebaac103deb7b604f65571893884a2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/20333
dc.relation.isversionof10.16986/HUJE.2016018864
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleÖğretmenlerin Öğrenciye Yönelik Metaforlarının Belirlenmesine İlişkin Nitel Bir Araştırma
dc.title.alternativeA Qualitative Research on Determining Teachers’ Metaphors About Students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.relation.journalHacettepe Egitim Dergisi
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri
dc.identifier.volume32
dc.identifier.issue3
dc.identifier.startpage600
dc.identifier.endpage611
dc.description.indexScopus
dc.description.indexTr-Dizin


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster