dc.contributor.advisor | Seda Önen, Ayşem | tr_TR |
dc.contributor.author | Merve Ulusoy, Fatma | tr_TR |
dc.date.accessioned | 2015-10-15T06:19:14Z | |
dc.date.available | 2015-10-15T06:19:14Z | |
dc.date.issued | 2013 | tr_TR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11655/1911 | |
dc.description.abstract | In this research, the aim was to teach Halogens subject included in 10th class chemistry course curr | tr_TR |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | tr_TR |
dc.subject | Context-based learning | tr_TR |
dc.subject | Bağlam temelli öğrenme | |
dc.subject | Bütünleştirici öğrenme modeli | |
dc.subject | Bağlam temelli kimya motivasyonu | |
dc.subject | Kimya dersine yönelik tutum | |
dc.title | Bağlam Temelli Öğrenme Ile Desteklenen Bütünleştirici Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Kimya Öğretimine Yönelik Tutum, Motivasyon ve Başarılarına Etkisi | tr_TR |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | tr_TR |
dc.callno | 2013/103 | tr_TR |
dc.contributor.departmentold | Orta Öğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Anabilim Dalı | tr_TR |
dc.description.ozet | Bu araştırmada, 10.sınıf kimya dersi öğretim programında yer alan Halojenler konusu öğretimini, bağl | tr_TR |