Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorIlhan Şen, Ahmettr_TR
dc.contributor.authorGürer Yücel, Filiztr_TR
dc.date.accessioned2015-10-15T06:19:13Z
dc.date.available2015-10-15T06:19:13Z
dc.date.issued2013tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/1910
dc.description.abstractWhen physics education area literature is examined, it is seen that understanding of interdisciplinatr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherEğitim Bilimleri Enstitüsütr_TR
dc.subjectPhysicstr_TR
dc.titleSes Bilgisi Ve Akustik Konusunda Geliştirilen Etkinliklerin Müzik Ve Fizik Öğretmen Adaylarının Tutum ve Başarı Düzeylerine Olan Etkisinin Araştırılmasıtr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen
dc.callno2013/231tr_TR
dc.contributor.departmentoldOrta Öğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Anabilim Dalıtr_TR
dc.description.ozetFizik eğitimi alan yazını incelendiğinde, disiplinler arası öğretim anlayışının son yıllarda oldukçatr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster