dc.contributor.advisor | Ilhan Şen, Ahmet | tr_TR |
dc.contributor.author | Gürer Yücel, Filiz | tr_TR |
dc.date.accessioned | 2015-10-15T06:19:13Z | |
dc.date.available | 2015-10-15T06:19:13Z | |
dc.date.issued | 2013 | tr_TR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11655/1910 | |
dc.description.abstract | When physics education area literature is examined, it is seen that understanding of interdisciplina | tr_TR |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | tr_TR |
dc.subject | Physics | tr_TR |
dc.title | Ses Bilgisi Ve Akustik Konusunda Geliştirilen Etkinliklerin Müzik Ve Fizik Öğretmen Adaylarının Tutum ve Başarı Düzeylerine Olan Etkisinin Araştırılması | tr_TR |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | en |
dc.callno | 2013/231 | tr_TR |
dc.contributor.departmentold | Orta Öğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Anabilim Dalı | tr_TR |
dc.description.ozet | Fizik eğitimi alan yazını incelendiğinde, disiplinler arası öğretim anlayışının son yıllarda oldukça | tr_TR |