dc.contributor.advisor | Demirel, Özcan | tr_TR |
dc.contributor.author | Epçaçan, Cevdet | tr_TR |
dc.date.accessioned | 2015-10-15T06:14:47Z | |
dc.date.available | 2015-10-15T06:14:47Z | |
dc.date.issued | 2008 | tr_TR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11655/1774 | |
dc.description.abstract | The purpose of this study is to determine effects of Coop-Dis-Q And POSSE readingcomprehension strategies on 5. grade students reading comprehension levels, attitudesto Turkish lesson, self-efficacy beliefs of reading comprehension and written expressionskills. | tr_TR |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | Sosyal Bilimler Enstitüsü | tr_TR |
dc.subject | Learning strategies | tr_TR |
dc.title | Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenme Ürünlerine Etkisi | tr_TR |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | tr_TR |
dc.callno | 2008/1069 | tr_TR |
dc.contributor.departmentold | Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı | tr_TR |
dc.description.ozet | Bu çalışmanın amacı, İTS (İşbirlikli Öğrenme – Tartışma – Sorgulama) ve TİÖD(Tahmin – İnceleme – Özetleme – Örgütleme – Değerlendirme) okuduğunu anlamastratejilerinin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama düzeyleri, Türkçedersine ilişkin tutumları, okuduğunu anlama öz yeterlik algıları ve yazılı anlatımbecerileri üzerindeki etkilerini belirlemektir. | tr_TR |