Bölüm "Radyo Tv. ve Sinema Bölümü" İletişim Fakültesi için listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Akıllı Telefonlarla Bağlantılı Olma Hâli ve Yeni Kültür/lenme ve Deney/im/lerimiz...
(Hece Dergisi, 2016-06) -
Dijital Ekonomi veya Endüstri 4.0 mı? Tüketicinin Üretici olarak Emek Gücüne Dönüşmesi Olgusu
(Efil Yayınevi, 2016) -
Türkiye’de Twitter’da Trol Kültürü
(İletişim Yayınları, 2015-12) -
Veri İkizlerimizin Farkında Mıyız? Dijital Gözetimin Çeşitli Boyutlarına Karşı Farkındalık…
(Alternatif Bilişim Derneği, 2016) -
Yeni Medyada Yaratıcı Kültür: Troller ve Ürünleri 'Caps'ler
(TRT, 2016-08)New opportunities, created thanks to new communication technologies, make it possible for individuals to create new forms in new media, flourishing the inclusive culture. Analyzing the productivity of Twitter trolls in ...