Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorEr, Mutlu
dc.contributor.authorTaş, Hatice
dc.date.accessioned2020-06-23T11:41:53Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/22363
dc.description.abstractAlmost as old as human history, advertising is one of the most important sales marketing methodes. Today, many advertising tools are often used in daily life.Among these, the most frequently used ones are written and visual advertising tools.In this study, Turkish and German advertisments were compared to see what linguistic ( semantic ) similarities exist between the two.Frequently used methods in advertising analysis;symbols, perceptions, rhetorical figures and styles so on have been emphasized, especially in car commercials.tr_TR
dc.language.isodeutr_TR
dc.publisherSosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectDilbilimtr_TR
dc.subjectAlmanya
dc.subjectTürkiye
dc.subject.lcshKoleksiyonlar. Seriler. Derlemelertr_TR
dc.titleEıne Vergleıchende Semıotısche Analyse Der Automobılwerbungen Im Deutschen Und Türkıschentr_deu
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesistr_TR
dc.description.ozetNeredeyse insanlık tarihi kadar eski olan reklamcılık, en önemli satış pazarlama yöntemlerinden biridir. Günümüzde günlük yaşamda birçok reklam aracı sıklıkla kullanılmaktadır. Bunların arasında en sık kullanılanlar yazılı ve görsel reklam araçlarıdır.Bu çalışmada, Türk ve Alman reklamları ikisi arasında hangi dilsel (anlamsal) benzerliklerin olduğunu görmek için karşılaştırılmıştır. Reklam analizinde sık kullanılan yöntemler, özellikle otomobil reklamlarında semboller, algılar, retorik figürler ve stilleri vurgulanmıştır.tr_TR
dc.contributor.departmentAlman Dili ve Edebiyatıtr_TR
dc.embargo.termsAcik erisimtr_TR
dc.embargo.lift2020-06-23T11:41:53Z
dc.fundingYoktr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster