Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBayrak, F
dc.contributor.authorYurdugül, H.
dc.date.accessioned2019-12-17T06:52:31Z
dc.date.available2019-12-17T06:52:31Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.16986/HUJE.2015014093
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85042457969&partnerID=40&md5=df597cc9bcdf919d912c207646f52101
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/20370
dc.relation.isversionof10.16986/HUJE.2015014093
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleÖğretmen Adaylarının Güdülenme Stratejilerinin Web Tabanlı Öz-Değerlendirme Sisteminde Öz-Müdahale Yaklaşımlarına Etkisi
dc.title.alternativeThe Effects of Pre-Service Teachers’ Motivational Strategies on Approaching of Self-Intervention in Web-Based Self-Assessment
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.relation.journalHacettepe Egitim Dergisi
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri
dc.identifier.volume31
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage267
dc.identifier.endpage279
dc.description.indexScopus


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster