Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorSarıçoban, Ariftr_TR
dc.contributor.authorBergil, Ayfer Sutr_TR
dc.date.accessioned2015-10-15T06:21:21Z
dc.date.available2015-10-15T06:21:21Z
dc.date.issued2015tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/1933
dc.description.abstractThe current practices in the field of foreign language teacher education have a heavy inclination to make use of traditional means especially throughout the assessment process of prospective teachers at foreign language departments. Observing the world in terms of teacher education makes it urgent to include more reflective and objective tools in Practice Teaching courses. Since the success and the level of affective factors play a huge importance in teacher education as well as cognitive factors while preparing the prospective teachers to their real life experiences, taking into consideration of their reflections and an attempt to increase the level of autonomy, self-efficacy, and self-assessment come on the scene of teacher education. The urgent need of these reflections put the policy makers, professors, educators, practitioners to search for different types of tools to be used for reflections in the process of teacher education.tr_TR
dc.language.isoentr_TR
dc.publisherEğitim Bilimleri Enstitüsütr_TR
dc.subjectEnglish language teacher educationtr_TR
dc.titleA Complementary Study On European Portfolio for Student Teachers Of Languages in Relatıon to The European Profiling Gridtr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesistr_TR
dc.callno2015/2213tr_TR
dc.contributor.departmentoldYabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalıtr_TR
dc.description.ozetYabancı dil öğretmen eğitimi alanındaki mevcut uygulamalar, özellikle yabancı dil bölümlerindeki öğretmen adaylarının değerlendirme sürecince ağırlıklı olarak geleneksel yolların kullanılması eğilimindedir. Öğretmen eğitimi bakımından dünya gözlemlendiğinde, öğretmenlik uygulamaları derslerinde daha yansıtıcı ve nesnel araçlara acil olarak ihtiyaç duyulmaktadır. Çünkü öğretmen adaylarını gerçek hayat tecrübelerine hazırlarken, yansımaları ve özerklik, öz-yeterlik ile öz değerlendirmelerini arttırma teşebbüslerini dikkate alırken, bilişsel faktörler kadar duyuşsal faktörlerin başarı ve düzeyi de öğretmen eğitiminde büyük bir rol oynamaktadır. Bu yansımalara olan ivedi ihtiyaç karar alıcıları, profesörleri, eğitimcileri ve uygulayıcıları öğretmen eğitiminde kullanılmak üzere farklı türlerde araçlar bulma arayışına sokmuştur. Bu tez, Dil Öğretmen Adaylarına Yönelik Avrupa Portfolyosu (DÖAYAP) ile Avrupa Profil Belirleme Gridi (APG) üzerine tamamlayıcı bir çalışma sunmayı amaçlamaktadıtr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster