Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorOnursal Ayırır , İrem
dc.contributor.authorAydın , Emel
dc.date.accessioned2019-12-02T12:27:09Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-09-26
dc.identifier.citationAydın, E. (2019). Les documents authentiques dans l'enseignement du FLE. Basılmamış Yüksek Lisans Tezi. Ankara.tr_TR
dc.identifier.uriYL-56371
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/11973
dc.description.abstractThe authentic document and the French textbook Saison 1 (A1-A2), which we have chosen to analyze these documents, constitute the main focus of our thesis. Documents of any type can be considered as one of the most important components of the foreign language teaching/learning process. These documents can be introduced into the learning environment via the language textbooks or through the teacher, which is another important component of the process. Factors such as age and level play an important role in the choice of documents with functions like facilitating the learning process, helping learners in constructing meaning. In addition to the importance of choosing the documents that fit the intended skill, it is important to emphasize the importance of the quality of the chosen document to the motivation of the learners and the achievement of effective and permanent learning. Therefore, the contributions of authentic document in the learning environment are continued to be discussed and considered to enrich the learning environment. In this thesis, the aim is to analyze the authentic documents and to observe the frequency of their use in the book which was chosen. We analyzed the contribution of the various types of authentic document which were more frequently used.tr_TR
dc.language.isofratr_TR
dc.publisherEğitim Bilimleri Enstitüsütr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectYabancı dil olarak Fransızcatr_TR
dc.subjectÖğrenme
dc.subjectÖzgün ders malzemesi
dc.subjectÖğrenme ortamı
dc.subjectDers kitabı
dc.subject.lcshKonu Başlıkları Listesi::Eğitimtr_TR
dc.titleLes Documents Authentıques Dans L’enseıgnement Du Fletr_fra
dc.title.alternativeFransızcanın Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Özgün Ders Malzemeleritr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesistr_TR
dc.description.ozetTezimizin temel eksenini özgün ders malzemeleri ve bu ders malzemelerini incelediğimiz Fransızca öğretim kitabı Saison 1 (A1-A2)’deki yeri oluşturmaktadır. Genel olarak tüm ders malzemeleri öğrenme ortamının en önemli bileşenlerinden sayılabilir. Öğrenme sürecinin merkezinde yer alan öğrenenlerin bu süreci en etkin biçimde ve en verimli olarak tamamlayabilmeleri için öğrenme ortamına ya bir ders kitabı aracılığıyla ya da öğrenme ortamının diğer önemli bir bileşeni olan öğreten tarafından çeşitli ders malzemeleri getirilir. Öğrenme sürecini kolaylaştırmak, bilgiyi yapılandırmada öğrenenlere yardımcı olmak gibi işlevleri olan ders malzemelerinin seçiminde yaş, dil düzeyi gibi faktörler de önemli rol oynamaktadır. Geliştirmeyi hedeflediğimiz beceriye uygun ders malzemesi seçiminin öneminin yanında, seçtiğimiz ders malzemesinin nitelikleri de öğrenme ortamının zenginleşmesinde, öğrencilerin güdülenmesinde ve kalıcı ve etkili bir öğrenmenin gerçekleşmesinde başat bir öneme sahiptir. Bu nedenle, özgün ders malzemelerinin öğrenme ortamına getirileri uzun zamandan beri tartışılmakta, öğrenme ortamını zenginleştirdiği düşünülmektedir. Biz de tezimizde özgün ders malzemelerini incelemeye ve seçtiğimiz ders kitabındaki kullanım sıklıklarını belirlemeye çalıştık. Daha fazla sıklıkla kullanılan türdeki özgün ders malzemelerinin öğrenme ortamına katkısını tartıştık.tr_TR
dc.contributor.departmentYabancı Diller Eğitimitr_TR
dc.embargo.termsAcik erisimtr_TR
dc.embargo.lift2019-12-02T12:27:10Z
dc.subject.ericERIC Thesaurus::Languagestr_TR
dc.fundingYoktr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster