Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYanar, Zehra
dc.date.accessioned2019-10-24T08:21:07Z
dc.date.available2019-10-24T08:21:07Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/11682
dc.description.abstractThis study aims to analyze the curriculum of, and the services provided by, the Department of Information Management of Hacettepe University on the basis of the opinions of its senior students. A questionnaire was used to collect data from students (response rate: 90%). It was found out that students are partly satisfied with the curriculum (53%) and the service quality (67%). Some 62% of students found the laboratory service (the number of PCs and printers) inadequate. Students thought signs and the bulletin boards at the Department are satisfactory. They liked selective courses better than the compulsory ones. One third of students said they plan to practice their profession when graduated while almost half are undecided.
dc.language.isotur
dc.publisherH.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectHacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
dc.subjectBilgi ve Belge Yönetimi Eğitimi
dc.subjectProgram değerlendirme
dc.subjectHacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
dc.subjectÖğrenci görüşleri
dc.subjectHacettepe University Department of Information Management
dc.subjectEducation for information management
dc.subjectProgram evaluation
dc.subjectStudent opinion surveys
dc.titleHacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Eğitim Programının Değerlendirilmesi
dc.title.alternativeEvaluation of the curriculum of the Department of Information Management of Hacettepe University
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPart
dc.description.ozetBu çalışma Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü 4. sınıf öğrenccilerinin ders programı ve Bölümde verilen hizmetler konusunda değerlendirmelerini almak üzere hazırlanmıştır. Bu amaçla bir anket oluşturulmuş, 50 öğrenci üzerinde uygulanmış ve 45 öğrenci tarafından yanıtlanmıştır. Çalışma kapsamında Bölüm tarafından verilen hizmetler ile zorunlu ve seçmeli dersler değerlendirilmiştir. Bulgular öğrencilerin verilen eğitim ve hizmetlerden kısmen memnun olduklarını göstermektedir (eğitim: %53-hizmetler: %67). Öğrencilerin %62’si bilgisayar sayısının azlığı ve çıktı hizmetinin yetersizliği nedeniyle verilen laboratuvar hizmetinin eksik olduğunu belirtmişlerdir. Bölümdeki bilgilendirici pano ve işaretler ise yeterli düzeyde bulunmuştur. Öğrenciler seçmeli dersleri zorunlu derslere tercih etmektedirler. Öğrencilerin üçte biri mezuniyetten sonra eğitimini aldıkları mesleki yapmayı planlarken, yaklaşık yarısı bu konuda kararsız kalmışlardır.
dc.contributor.departmentBilgi ve Belge Yönetimi
dc.relation.bookDeğişen Dünyada Bilgi Yönetimi Sempozyumu: 24-26 Ekim 2007, Ankara:Bildiriler. S. Kurbanoğlu, Y. Tonta ve U. Al (Yay.Haz.)


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster