dc.contributor.author | Yanar, Zehra | |
dc.date.accessioned | 2019-10-24T08:21:07Z | |
dc.date.available | 2019-10-24T08:21:07Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11655/11682 | |
dc.description.abstract | This study aims to analyze the
curriculum of, and the services provided by, the
Department of Information Management of
Hacettepe University on the basis of the opinions
of its senior students. A questionnaire was used
to collect data from students (response rate:
90%). It was found out that students are partly
satisfied with the curriculum (53%) and the
service quality (67%). Some 62% of students
found the laboratory service (the number of PCs
and printers) inadequate. Students thought signs
and the bulletin boards at the Department are
satisfactory. They liked selective courses better
than the compulsory ones. One third of students
said they plan to practice their profession when
graduated while almost half are undecided. | |
dc.language.iso | tur | |
dc.publisher | H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü | |
dc.subject | Bilgi ve Belge Yönetimi Eğitimi | |
dc.subject | Program değerlendirme | |
dc.subject | Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve
Belge Yönetimi Bölümü | |
dc.subject | Öğrenci görüşleri | |
dc.subject | Hacettepe University Department of
Information Management | |
dc.subject | Education for
information management | |
dc.subject | Program evaluation | |
dc.subject | Student opinion surveys | |
dc.title | Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Eğitim Programının Değerlendirilmesi | |
dc.title.alternative | Evaluation of the curriculum of the Department of Information Management of Hacettepe University | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | |
dc.description.ozet | Bu çalışma Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve
Belge Yönetimi Bölümü 4. sınıf öğrenccilerinin ders
programı ve Bölümde verilen hizmetler
konusunda değerlendirmelerini almak üzere
hazırlanmıştır. Bu amaçla bir anket oluşturulmuş,
50 öğrenci üzerinde uygulanmış ve 45 öğrenci
tarafından yanıtlanmıştır. Çalışma kapsamında
Bölüm tarafından verilen hizmetler ile zorunlu ve
seçmeli dersler değerlendirilmiştir. Bulgular
öğrencilerin verilen eğitim ve hizmetlerden
kısmen memnun olduklarını göstermektedir
(eğitim: %53-hizmetler: %67). Öğrencilerin %62’si
bilgisayar sayısının azlığı ve çıktı hizmetinin
yetersizliği nedeniyle verilen laboratuvar
hizmetinin eksik olduğunu belirtmişlerdir.
Bölümdeki bilgilendirici pano ve işaretler ise
yeterli düzeyde bulunmuştur. Öğrenciler seçmeli
dersleri zorunlu derslere tercih etmektedirler.
Öğrencilerin üçte biri mezuniyetten sonra
eğitimini aldıkları mesleki yapmayı planlarken,
yaklaşık yarısı bu konuda kararsız kalmışlardır. | |
dc.contributor.department | Bilgi ve Belge Yönetimi | |
dc.relation.book | Değişen Dünyada Bilgi Yönetimi Sempozyumu: 24-26 Ekim 2007, Ankara:Bildiriler. S. Kurbanoğlu, Y. Tonta ve U. Al (Yay.Haz.) | |