Dosya Biçimi"TÜBİTAK" İşletme Bölümü Tez Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Duyguların Affetme, Ağızdan Ağıza İletişim ve Yeniden Müşteri Olma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Sosyal Mesafenin Düzenleyici Rolü: Üçüncü Taraf Müşteriler İçin Bir Uygulama
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)This thesis attempts to examine the effects of third-party customers' positive and negative emotions on negative word of mouth and repatronage intention through customer forgiveness depending on how socially close or distant ... -
Markalı Mobil Uygulamalarda Müşteri Katılımı: Ölçek Geliştirme
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2025)The purpose of this study is to develop a scale to measure customer engagement with branded mobile applications and to apply the scale through a research model. The scale development process used traditional methods found ...