Konu "Hizmet hatası" için İşletme Bölümü Tez Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Duyguların Affetme, Ağızdan Ağıza İletişim ve Yeniden Müşteri Olma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Sosyal Mesafenin Düzenleyici Rolü: Üçüncü Taraf Müşteriler İçin Bir Uygulama
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)This thesis attempts to examine the effects of third-party customers' positive and negative emotions on negative word of mouth and repatronage intention through customer forgiveness depending on how socially close or distant ... -
Hizmet Hataları Sonrasındaki Firmayı Suçlama Düzeyi, Müşteri Tatminsizlik Düzeyi Ve Müşteri Tepkilerine İlişkin Bir Uygulama
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-02-14)The purpose of this study is to examine the mediation role of customer dissatisfaction level in the relationship between blame attribution and customer responses after service failures in the airline industry. In particular, ...