Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKavak, Bahtışen
dc.contributor.authorGeçit, Barış Batuhan
dc.date.accessioned2017-05-15T11:32:58Z
dc.date.available2017-05-15T11:32:58Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-15
dc.identifier.citationAPAtr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/3393
dc.description.abstractPurpose of this study is to discuss the factors effecting purchase frequency. Fort his purpose; product related factors, brand related factors, social factors and individual features are determined as the factors effecting purchase frequency. According to the results obtained; brand related factors, social factors, individual factors and one of the two subtopics of product related factors, additional services of product have a significant effect on smartphone purchase frequency statistically (p<0,05). The other subtopic of the product related factors, functional features of product does not have a significant effect on smart phone purchase frequency statistically (p>0,05).tr_TR
dc.description.tableofcontentsKABUL VE ONAY…………...………………………………………………………...i BİLDİRİM……………………………………………………………………………...ii YAYIMLAMA VE FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI BEYANI……………………iii ETİK BEYAN………………………………………………………………………….iv ÖZET…………………………………………………………………………………....v ABSTRACT vi İÇİNDEKİLER vii TABLOLAR DİZİNİ ix ŞEKİLLER DİZİNİ ix EKLER………………………………………………...……………...………………..ix GİRİŞ 1 1. BÖLÜM SATIN ALMA SIKLIĞI VE SATIN ALMA SIKLIĞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER..................................................................................................................3 1.1. SATIN ALMA SIKLIĞI 3 1.1.1. Tüketici Davranışları 3 1.1.2. Satın Alma Kavramı ve Süreci 8 1.1.3. Satın Alma Sıklığı 14 1.2. SATIN ALMA SIKLIĞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER..............17 1.2.1. Ürüne İlişkin Faktörler 17 1.2.2. Markaya Yönelik Özellikler 22 1.2.3. Sosyal Faktörler 28 1.2.4. Bireysel Özellikler 31 1.3. ÖNERİLEN MODEL VE HİPOTEZLER 35 2. BÖLÜM UYGULAMA 39 2.1. ARAŞTIRMANIN AMACI 39 2.2. ÜRÜN SEÇİMİ 39 2.3. VERİLERİN ANALİZİ 47 2.3.1. Verilerin Normallik Dağılımları 47 2.3.2. Bağımsızlık Testi 48 2.3.3 Faktör Analizi 49 2.3.4. Korelasyon Analizi 51 2.3.5. Regresyon Analizi 55 3. BÖLÜM TARTIŞMA 58 3.1. ÇALIŞMANIN KATKISI 60 3.2. ÇALIŞMANIN KISITLARI 61 3.3. GELECEK ÇALIŞMALARA ÖNERİLER 61 KAYNAKÇA 62 EKLER…………………………………………………………………...……………69 ÖZGEÇMİŞ 71tr_TR
dc.description.tableofcontentsKABUL VE ONAY…………...………………………………………………………...i BİLDİRİM……………………………………………………………………………...ii YAYIMLAMA VE FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI BEYANI……………………iii ETİK BEYAN………………………………………………………………………….iv ÖZET…………………………………………………………………………………....v ABSTRACT vi İÇİNDEKİLER vii TABLOLAR DİZİNİ ix ŞEKİLLER DİZİNİ ix EKLER………………………………………………...……………...………………..ix GİRİŞ 1 1. BÖLÜM SATIN ALMA SIKLIĞI VE SATIN ALMA SIKLIĞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER..................................................................................................................3 1.1. SATIN ALMA SIKLIĞI 3 1.1.1. Tüketici Davranışları 3 1.1.2. Satın Alma Kavramı ve Süreci 8 1.1.3. Satın Alma Sıklığı 14 1.2. SATIN ALMA SIKLIĞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER..............17 1.2.1. Ürüne İlişkin Faktörler 17 1.2.2. Markaya Yönelik Özellikler 22 1.2.3. Sosyal Faktörler 28 1.2.4. Bireysel Özellikler 31 1.3. ÖNERİLEN MODEL VE HİPOTEZLER 35 2. BÖLÜM UYGULAMA 39 2.1. ARAŞTIRMANIN AMACI 39 2.2. ÜRÜN SEÇİMİ 39 2.3. VERİLERİN ANALİZİ 47 2.3.1. Verilerin Normallik Dağılımları 47 2.3.2. Bağımsızlık Testi 48 2.3.3 Faktör Analizi 49 2.3.4. Korelasyon Analizi 51 2.3.5. Regresyon Analizi 55 3. BÖLÜM TARTIŞMA 58 3.1. ÇALIŞMANIN KATKISI 60 3.2. ÇALIŞMANIN KISITLARI 61 3.3. GELECEK ÇALIŞMALARA ÖNERİLER 61 KAYNAKÇA 62 EKLER…………………………………………………………………...……………69 ÖZGEÇMİŞ 71tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherSosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectSatın Alma Sıklığıtr_TR
dc.subjectMarkatr_TR
dc.subjectÜrüntr_TR
dc.subjectFiyattr_TR
dc.subjectFonksiyonel Özelliklertr_TR
dc.subjectSosyal Faktörlertr_TR
dc.subjectAkıllı Telefontr_TR
dc.titleSatın Alma Sıklığını Etkileyen Faktörler: Akıllı Telefonlar Üzerine Bir Uygulamatr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesistr_TR
dc.description.ozetBu çalışmanın amacı; satın alma sıklığını etkileyen faktörleri tartışmaktır. Bu amaçla satın alma sıklığını etkileyen faktörler; ürüne ilişkin faktörler, markaya ilişkin özellikler, sosyal faktörler ve bireysel özellikler olarak belirlenmiştir. Elde edilen sonuçlara göre; markaya ilişkin özellikler, sosyal faktörler, bireysel özellikler ve ürüne ilişkin faktörlerin iki alt başlığından biri olan ürüne ilişkin ek hizmetlerin akıllı telefon satın alma sıklığı üzerine etkisinin istatistiksel olarak anlamlı seviyede olduğu (p<0,05) sonucuna ulaşılmıştır. Ürüne ilişkin faktörlerin diğer alt başlığı, ürüne ilişkin fonksiyonel özelliklerin ise akıllı telefon satın alma sıklığı üzerinde etkisinin istatistiksel olarak anlamlı seviyede olmadığı (p>0,05) sonucuna ulaşılmıştır.tr_TR
dc.contributor.departmentİşletmetr_TR
dc.contributor.authorIDTR233758tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster