Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzer, Leylatr_TR
dc.contributor.authorÇerçi, Ayşegültr_TR
dc.date.accessioned2015-10-15T07:27:41Z
dc.date.available2015-10-15T07:27:41Z
dc.date.issued2013tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/2442
dc.description.abstractThe aim of this study is to determine destination brand image components of cittaslow (slow city) city of Seferihisar and to examine the relationships between destination brand image (overall image) and future behavioural intentions of visitors within destination branding framework. This study proposes that creating a strong and positive destination image is key to survival for destinationsin a competitive marketplace. The theoretical model tested in the study suggests that destination brand image as a multi dimensional construct is collectively influenced by cognitive, unique and affective image components.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherSosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.subjectDestination brandingtr_TR
dc.titleDestinasyon Markalama ve Yavaş Şehir Seferihisar'ın Destinasyon Marka İmajıtr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesistr_TR
dc.callno2013/553tr_TR
dc.contributor.departmentoldİşletmetr_TR
dc.description.ozetBu araştırmanın amacı, 2009 yılında yavaş şehir (cittaslow) olan Seferihisar ilçesinin destinasyon marka imajı (bütüncül imajı) bileşenlerini belirlemek ve destinasyonu yeniden ziyaret etme niyeti ile destinasyonu başkalarına tavsiye etme niyeti olarak belirlenen ziyaretçi davranışları arasındaki ilişkileri incelemektir. Bu çalışmada 2009 yılında Uluslararası Yavaş Şehirler Ağına (Cittaslow International Network) katılarak yeni bir yerel kalkınma ve turizm geliştirme modeli uygulamaya başlayan İzmir in Seferihisar ilçesinin destinasyon imajı, cittaslow yaklaşımının marka kimliği olarak benimsendiği destinasyon markalama modeli çerçevesinde incelenmiştir.tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record