dc.identifier.citation | Ablan, D. (2007). Digital Photography for 3D Imaging and Animation, Indiana, Wiley Publishing, Inc.
Akar, M. (2007). 1960 Sonrası Sanatta Tıbbi Müdahaleli Beden, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitüsü, İstanbul.
Akçiçek, E. (1991). Tıp Tarihi, Karaçiğer Falı, SSK Tepecik Hastanesi, Vol 1, 47-49.
Akkaya, A. (2011). Güncel Animasyon Teknolojilerinin Film Jeneriklerine Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Haliç Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
Aktuğlu, I. K. (2006). Tüketicinin Bilgilendirilmesi Sürecinde Reklam Etiği, Küresel İletişim Dergisi, Cilt 2, 1-20.
Albee, T. (2004). CGI Filmmaking The Creation of Ghost Warrior, Wordware Publishing, Inc, ABD
Altunoğlu, Ö. S. (2019). Perspektif İzdüşüm Sistemlerine Bilgisayar Destekli Çözümler ve 2.5 Boyutlu Animasyon Uygulaması, Yüksek Lisans Tezi, Hacettepe Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitiüsü, Ankara,
Al- Saati, M. Z., Botta D., Woodbury R. (2014). The Emergence of Architectural Animation What Architectural Animation Brought to the Fore and Pushed to the Background, International Scientific Journal Architecture and Engineering, No:22, School of Interactive Arts and Technology Simon Fraser University BC, Canada
Arcand, K., Watzke, M., DePaskuale, Joseph ve Diğerleri (2017). Bringing Cosmic Objects Down to Earth: An Overview of 3D Modelling and Printing in Astronomy and Astronomy Communication, CAPJournal, No. 22, September, Vol 1, p: 14-20.
Arıcı, N., Dalkılıç, E. (2006). Animasyonların Bilgisayar Destekli Öğretime Katkısı: Bir Uygulama Örneği, Kastamonu Eğitim Dergisi, 14(2), s. 421-430
Arnston, Amy E. (2007). Graphic Design Basics, Thomson Wadswort, USA,
Arslan, M., Şahne, S.B., Şar, S. (2016). Lokman Hekim Dergisi, ;6(3), s. 100-105
Avgerakis, G. (2004). Digital Animation Bible, The McGraw-Hill Companies, Inc, United States of America.
Aydıngüler, M. H. (2013). Canlandırmanın Uzaktan Eğitim Sürecine Katkısının Deneysel Yöntemle İncelenmesi, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul Kültür Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
Bakan, E. (2016). Bilgisayar Animasyonunda Prosedürelizm: Bir Medikal Animasyon Uygulaması, Yüksek Lisans Tezi, Anadolu Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitüsü, Eskişehir.
Balaban, Y. (2007), Üç Boyutlu Bilgisayar Grafiklerinin Sinema Filmleri İçinde Kullanımı: “Mumya” “Küçük Kardeşim” “Matrix” İncelemesi Yüksek Lisans Tezi, İstanbul Kültür Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
Barners, S. (2016). Studies in the Efficacy of Motion Graphics: How the Presentation of Complex Animation Implicates Exposition. Journal of Entertainment and Media Studies, Oklahoma.
Bendazzi, G. (2015). Animation A World History, Volume-1, Singapur.
Beşkirli, M. (2011) Eğitimde Bilgisayar Destekli Animasyon Tasarımı ve Gerçeklenmesi, Yüksek Lisans Tezi, Bilecik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Mühendisliği Anabilim Dalı, Bilecik,
Bhatti Z., Abro A., Gillal, A. R., Karbası, M. (2017) Be-Educated: Multimedia Learning through 3D Animation, Shah Abdul Latif University Khairpur, p.13-22, Pakistan
Bodwell, D. ve Thompson K. (2008). Film Sanatı, Ertan Y. ve Emrah S. (Çev). De Ki Basım Yayım, Ankara
Capra, F. (2007). The Science Of Leonardo, Published By Doubleday, New York.
Cavailer, S. (2011) The World History of Animation, University of California Press, Los Angeles.
Charles, S. ve Ron, S. (1983). The Complete Kodak Animation Book. Eastman Kodak Company. Rochester, p.9-1011-14, New York- USA.
Crary, J. (2002). Gözlemcinin Teknikleri, Elif Daldeniz (çev), Metis Yayınları, İstanbul.
Curran, S. (2000) Motion Graphics: Graphic Design for Broadcast and Film, Gloucester: Rockport Publishers, Inc.
Dell’unto N. (2014). 3D Recording and Modelling in Archaeology and Cultural Heritage, Theory and best practices, Archaeopress and the individual authors, p.51-158
Dedeal, M. N. (2003) İletişim Tasarımı ve Çokluortam, Pusula Yayınları,1. Baskı, İstanbul.
Çeliker M., Yılmaz S. (2017) Tıbbi İllüstrasyonun Tıp Bilmine Katkısı, İdil Dergisi, Cilt:6, Sayı:34, Ankara.
Gemmete, J. J., Elias, A., Chaudhary, N., Pandey, A. S. (2013) Endovascular Methods for the Treatment of Intracranial Cerebral Aneurysms, Neuroimaging Clinics of North America, Volume 23, Issue 4, November 2013, Pages 563-591
Gombrich, E. H. (1995), Sanatın Öyküsü, Remzi Kitapevi, İstanbul
Gürbüz, E. T. (2016) Bilimsel ve Görsel Bir Anlatım Olan Tıbbi İllüstrasyonun Tarihsel Gelişiminin İncelenmesi, Yüksek Lisans Tezi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitiüsü, Grafik Tasarım Anasanat Dalı, Muğla.
Duca, L. (1993), Sinema Tarihi, Çev: Nuri Sarıdoğan, Remzi Kitabevi, İstanbul
Doyle, C. (1992). Getting Started İn Computer Graphics. Goverment Military Video, vol.2 No.10, p.16.
Eearls, I. (2004). Artists of the Renaissance, Greewood Press, London
Edena, B. (1977) Full Lenght Animated By Future Films, Focal Press, New York.
Ergen A. (2019). Moleküler Biyoloji Lisans Eğitiminde Dinamik Hücresel Süreçlerin Anlaşılmasında Üç Boyutlu Animasyonun Etkisi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul.
Furnis, M. (2013). Animasyoun Kutsal Kitabı. (S., Çelenk ve N., Moral, çev.) Karakalem Kitabevi Yayınları, İzmir.
Ffranson D., Thomas E. (2007). 3D Game Character Design Basics, Thomson Course Thecnology, USA.
Gasek, T. ((2017) Frame by Frame Stop Motion, Focal Press, Oxford.
Göktepe, E. (2015). Geçmişten Günümüze Hareketli Görüntü ve Türkiye’de Animasyonun Gelişimi. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul Ticaret Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Medya ve İletişim Sistemleri, İstanbul.
Grack, R. K. (2006). Leonardo da Vinci Artist, Inventor, and Renaissance Man, Chelsea House Publishers, Philadelphia.
Guo, Y. (2014) Use of 3D Computer Animation Technology in TV Program Production, Canadian Social Science Sayı. 10, Cilt. 4, s:111-114, Canada.
Hall D.W. (1996) Computer-based animations in large-enrollment lectures: Visual reinforcement of biological concepts. J College Sci Teach. No.25, p.421–425
Halas J. (1981), Timing for Animation, Focal Press, Oxford.
Henne, M., Hickel, H., Johnson, E., & Konishi, S. (1996). The Making of “Toy Story". Digest of Papers, Compcon ’96, ’Technologies for the Information Superhighway' (pp. 463– 468), Computer Society Press, California.
Hodges, E. R. S. (2003). The Guild Handbook of Scientific Illustration, John Wiley & Sons Ins., USA.
Hünerli S. (2012) Canlandırmanın Kullanım Alanları ve Türkiye’deki Durum, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi, Sayı 10, s. 545-555, İstanbul
Inner M., Sims A. (2004). Experience XSI 4: The Official Softimage XSI 4 Guide to Character Creation, Course Technology, USA.
Johnson, G.A. (2005) Renaissance Art: A Very Short Introduction, Oxford University Press, NY.
Jones, P. M. (1984). Medieval Medicine In Illuminated Manuscript, The British Library Board and other copyright holders, London.
Kaba, F. (1992) Animasyon’un Eğitim Amaçlı Kullanımı, Yüksek Lisans Tezi, Anadolu Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitüsü, Animasyon Ana Sanat Dalı, Eskişehir.
Kalkan, F. (2014). Animasyon Sineması ve Hayvan Karakterleri, Başka Yerler Yayınları, İstanbul.
Kalyoncu Z. Ö., Arslanyürek, M. (2016) Animasyon Sanatının Farklı Sektörlerde Kullanımı ve Endüstriyelleşme Süreci, Yaratıcı Endüstriler Uluslararası Tasarım Sempozyumu, İstanbul.
Kerlow, I. (2004). The Art of 3D: Computer Animationan Effects. John Wiley&Sons, New Jersey.
Keskin, D. (2019). Bitki ve Hayvanlarda Üreme, Büyüme ve Gelişme Ünitesinde Tasarlanan Yavaş Geçişli Animasyonların 6. Sınıf Öğrencilerinin Teknolojiye ve Fene Yönelik Tutumlarına Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Aksaray Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Aksaray.
Kuperberg, M. (2002), A Guide to Computer Animation For TV Games, Multimedia and Web, Focal Press, Oxford.
Kuzan T. Y. (2018) İntrakranial Geniş Boyunlu Bifurkasyon Anevrizmalarının Tedavisinde Anevrizma İçi Akım Çevirici Cihaz Kullanımının Güvenlik, Etkinlik ve Uzun Dönem Sonuçları, Uzmanlık Tezi, Marmara Üniversitesi Tıp Fakültesi Anabilim Dalı, İstanbul
Küçük, M. (2009). Tıbbi İllüstrasyon Tasarımının Gelişim Süreci, Türkiye’de Kullanımı ve Uygulama Örnekleri, Yüksek Lisans Tezi, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kütahya.
Küçükoğlu, M.E. (2017). Animasyon Sektörü Raporu, Bursa, Eskişehir, Bilecik Kakınma Ajansı (BEBKA) Yayınları, Eskişehir.
Kranser, J. (2008). Motion Graphic Design: Applied History and Aesthetics, Focal Press, Oxford.
Lo, V., Barret P. (2018). Imaging Chinese Medicine, Brill, Boston.
Loechel, W.E. (1960) Medical Illustration Section Art Designers, Inc., Washington.
Longrigg, J. (1993). Greek Rational Medicine (Philosophy and medicine from Alcmaeon to the Alexandrians), Routledge, NY.
Maestri, G. (2001). Digital Character Animation 2, New Riders Publishing, USA.
Magner, L. N. (2005). History of Medicine, Taylor & Francis Group, NY.
Mc Clean P., Johnson C., Rogers R. ve diğerleri. (2005). Molecular and cellular biology animations: Development and impact on student learning. Cell Biol Educ. N.4, p.169–179.
Mealing, S. (1998). The Art and Science of Computer Animation, Exeter, UK.
Moran J. (2008). Queuing for Beginners: The Story of Daily Life from Breakfast to Bedtime, Profile Books, London.
Öztütüncü, B. (2018). İki Boyutlu ve Üç Boyutlu Animasyonların Grafik Tasarım Olarak İncelenmesi, Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Grafik Tasarım Anasanat Dalı, Yüksek Lisans Tezi, İstanbul.
Owens R., Dwyer F. (2005). The effect of varied cueing strategies in complementing animated visual imagery in facilitating achievement of different educational objectives. Int J Instruct Media. N.32, p.373–384.
Parent R. (2002). Computer Animation Complete, Academic Press, Londra.
Parkinson, D. (1995). From Science to Cinema, History of Film, Italy.
Pekel H., Matyar F. (2016). Hücre Biyolojisi Konusunun Öğretiminde Kullanılan Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Bilgisayar Destekli Öğretim Yönteminin Akademik Başarı Üzerine Etkisi, International Journal of Active Learning (IJAL) s:21-37
Pikkov, Ü. (2010). Animasophy- Theoretical Writings On The Animated Film. Tallinn: Estonian Academy of Arts, Department of Animation.
Preim B., ve Meuschke, M. (2019) Medical Animations: A Survey and a Research Agenda, Eurographics Workshop on Visual Computing for Biology and Medicine.
Rossel, D. (2009). Early Magic Lantern Illustrations: What Can They Tell Us About Magic Lantern History? (K. Wells, Dü.) The Magic Lantern Gazette, 21(1), s. 15-23.
Ratner, P. (2004) Mastering 3D Animation, Allworth Press, NY.
Revaron, R. R. (2014). Frank Netter’s legacy, Human Anatomy Department, J.M. Vargas School of Medicine, Universidad Central de Venezuela, Caracas, Venezuela.
Sandhaus, L. (2006). Los Angeles in Motion: A Beginner’s Guide from Yesterday to Tomorrow. SEGD Design, (11)
Sarı, N. (2006), Çocuk Kitapları İllüstrasyonları Üzerine Bir Araştırma ve Bir Örnekleme, Yüksek Lisans Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Güzel Sanatlar Eğitimi Anabilim Dalı Resim Öğretmenliği Programı, İzmir.
Schlittle, J. P. A. (2015). Motion Graphics and Animation, Presented at SAS 2014, The Animator, Toronto.
Schmitt, C. B. (2008) The Cambridge History of Renaissance Philosophy, Cambridge University Press, Cambridge, UK.
Selby, A. (2013). Animation, Laurence King Publishing, Boston.
Shaw, S. (2004). Stop Motion Craft Skills for Model Animation, Focal Press, Oxford.
Shaw, A. (2016). Design For Motion (Fundamentals and Techniques of Motion Design), Focal Press, NY.
Shreesha, M., Tyagi, S.K., (2016). Does Animation Facilitate Better Learning in Primary Education? A Comparative Study of Three Different Subjects. Creative Education
Sims A., Isner M., (2004), Experience XSI 4: The Official SOFTIMAGE XSI 4 Guide to Character Creation, Thomson Course Technology PTR, Boston.
Simon, M. (2003) Producing Independent 2D Character Animation, Focal Press, Burlington, USA.
Siraisi, N. G. (1990) Medieval and early Renaissance medicine: an introduction to knowledge and practic, The University ofChicago Press, Ltd., London.
Smith, G.N. (1996) History of Cinema, Oxford University Press, New York.
Solan, R. J.S. (2015) Virtual Character Design for Games and Interactive Media, CRC Press, UK.
Swan, C. (2011). Illustrated Natural History, Harvard Üniversitesi Yayınları, Cambridge, MA.
Tan, J. (2016). Aspects of Animation Steps to Learn Animated Cartoons, Serials Publications Pvt.
Teksoy, R. (2005), Rekin Teksoy'un Sinema Tarihi, Oğlak Yayıncılık, İstanbul.
Tepecik, A. (2002). Grafik Sanatlar: Tarih-Tasarım-Teknoloji, Detay Yayıncılık, İstanbul.
Thomas, F., Johnston, O. (1981). The Illusion of Life: Disney Animation, Walt Disney Prodoctions, New York.
Thornton, J. L. (1983) REEVES Carole, Medical Book İllustration: A Short History, The Oleander Press, NY.
Türkoğlu, E.M., Seçkin, H., Gurer, B. ve Diğerleri, Journal of Neurological Surgery—Part B Vol. 75 No. B6/2014
Vaughan, T. (2011). Multimedia: Making It Work, McGraw&Hill, New York.
Vernon, T., Peckham, D. (2002). The Benefits of 3D Modelling And Animation in Medical Teaching. Journal of Audiovisual Media in Medicine, 25(4), 142-148
Watkins, A. (2001). 3D Animation, From Models to Movie, Charles River Media Ing. USA.
Watkins, A. (2012) Getting Started in 3D with Maya, (Create a Project from Start to Finish Model, Texture, Rig, Animate, and Render in Maya, Focal Press, Oxford.
White, T. (2012). Tony White’s Animators Notebook, Focal Press, USA.
Wells, P. (1998), UnderstandingAnimation, Routledge, New York.
Wells, P. (2006), The Fundamentals of Animation, AVA Publishing, UK
Yengin D. (2011), Ditial Game As A New Media And Use Of Digital Game In Education, The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication- TOJDAC Volume 1 Issue 1
Yıldırım, M., Serdar, B. (2011), Sanata Gönül Verenler, Actual Medicine, Cilt: 19, Sayı: 01.
Yılmaz, S. (2017), Dijital İllüstrasyon Tekniği ile Tıbbi llüstrasyon Süreci ve İnsan Apendiküler İskelet Kemikleri Tıbbi İllüstrasyon Uygulamaları, Yüksek Lisans Tezi, Süleyman Demirel Üniversitesi, Güzel Sanalar Enstitüsü, Grafik Anasanat Dalı, Isparta.
Yiğitler, C. (2003). “Dream Anatomy”, Asklepios Tıp Kültürü Dergisi, Nisan- Mayıs- Haziran.
Zeegen, L. (2009), What is Illustration, Rotovision, Switzerland. | tr_TR |