Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorOzer, Leyla
dc.contributor.authorColak, Ayse Seyma
dc.date.accessioned2019-09-27T12:10:55Z
dc.date.issued2019-09-27
dc.date.submitted2019-09-05
dc.identifier.citationÇOLAK, Ayşe Şeyma. Marka Deneyimi, Algılanan Risk ve Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Uygulama, Yüksek Lisans Tezi, Ankara, 2019.tr_TR
dc.identifier.urihttp://openaccess.hacettepe.edu.tr:8080/xmlui/handle/11655/9075
dc.description.abstractThe purpose of this study applied in the banking industry is to analyse the correlation between brand experience, perceived risk and purchase intention. Within the scope of the study, besides the effect of brand experience on purchasing intention; a model has been developed to determine the moderator role of perceived risk in the effect of brand experience on purchase intention. As a result of multiple regression analyzes, brand experience has a positive effect on purchase intention. In addition, it is found that perceived risk dimensions have a moderator effect on the effect of brand experience on purchase intention.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherSosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectDeneyim ekonomisitr_TR
dc.subjectMarka deneyimi
dc.subjectAlgılanan risk
dc.subjectSatın alma niyeti
dc.titleMarka Deneyımı Algılanan Rısk ve Satın Alma Nıyetı Uzerıne bır Uygulamatr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesistr_TR
dc.description.ozetBankacılık sektöründe uygulanan bu çalışmanın amacı, marka deneyimi, algılanan risk ve satın alma niyeti arasındaki ilişkiyi incelemektir. Çalışma kapsamında, marka deneyiminin, satın alma niyeti üzerindeki etkisinin yanı sıra; algılanan riskin, marka deneyiminin, satın alma niyeti üzerindeki etkisinde düzenleyici rolünü belirlemek amacıyla bir model geliştirilmiştir. Yapılan çoklu regresyon analizlerinin sonucunda, marka deneyimi, satın alma niyetini olumlu yönde etkilemektedir. Ayrıca, algılanan risk boyutlarının, marka deneyiminin, satın alma niyeti üzerindeki etkisinde düzenleyici etkisi olduğu tespit edilmiştir.tr_TR
dc.contributor.departmentİşletmetr_TR
dc.embargo.termsAcik erisimtr_TR
dc.embargo.lift2019-09-27T12:10:55Z


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster