Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAlaca, Erdinçtr_TR
dc.date.accessioned2017-06-15T06:23:56Z
dc.date.available2017-06-15T06:23:56Z
dc.date.issued2015tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/3532
dc.description.abstractWhen the interest of the target group is lost for the business administrations or institution, thecontinuity of the institutional entity becomes risky. Continuity of the institutional entity isassociated with fulfilling the continually changing user customer needs and expectations. As forfulfilling the needs and expectations, it becomes possible with the original ideas or putting forwarddifferent points of views for the current ideas and therefore, launching new product or service, useof different methods.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherSosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectInnovationtr_TR
dc.titleHalk Kütüphanelerinde Yenilikçi Hizmet Geliştirme Süreci: Bartın Ulus Kültür Ve Sanatevi Halk Kütüphanesi Örneğitr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesistr_TR
dc.callno2015/2478tr_TR
dc.description.ozetİşletmeler veya kurumlar için, hedef kitlenin ilgisi kaybedildiği an kurumsal varlığın sürekliliğitehlikeye girmektedir. Kurumsal varlığın devamı, sürekli değişen kullanıcı müşteri gereksinim vebeklentilerine karşılık verebilmekten geçmektedir. Gereksinim ve beklentilere karşılıkverebilmekse, orijinal fikirlerle ya da var olan fikirlere farklı bakış açıları getirilerek ortaya yeniürün veya hizmetin çıkarılmasıyla, farklı yöntemlerin kullanılmasıyla mümkündür. Yeni bir ürünya da hizmetin ortaya çıkarılması bir sürecin sonucudur.tr_TR
dc.contributor.departmentBilgi ve Belge Yönetimitr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster