Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorAydın, Eren Miskitr_TR
dc.contributor.authorBayarmagnai, Bat-Ulziitr_TR
dc.date.accessioned2015-10-15T07:27:39Z
dc.date.available2015-10-15T07:27:39Z
dc.date.issued2014tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/2421
dc.description.abstractThe main purpose of this study is to survey the current trends of in-service training inthe Mongolian telecommunications sector and to determine the perceptions theretousing qualitative research methods.As Mongolia is a developing country, the country places great importance oneducation. Therefore, in-service or on-the-job training will bring about positivechanges in the organization in terms of its capacity building efforts.The lack of study on the perception of in-service training in Mongolian businesses bythose working in the sectors is a major weakness in our literature. In this context, thestudy to determine the perception of in-service training applications by usingqualitative research methods will be expected to make significant contributions to thedevelopment of in-service training in businesses.The outcome of this research depends on social phenomena and their surroundingsthat the research approach seeks to understand.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherSosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.subjectIn service trainingtr_TR
dc.titleHizmet İçi Eğitim Algısı: Moğolistan'da Bir İşletme Örneğitr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesistr_TR
dc.callno2014/1118tr_TR
dc.contributor.departmentoldİşletmetr_TR
dc.description.ozetÇalışmanın temel amacı, Moğolistan da telekomünikasyon işletmesinde çalışanlarınhizmet içi eğitim algısını ve bu konuda mevcut durumu nitel araştırma yöntemiylebelirlemektir.Moğolistan gelişmekte olan bir ülke olduğu için eğitime büyük önem vermektedir.Hizmet içi eğitim iş gören üzerinde olumlu değişiklikler yapmakta ve örgütün temeldokusunu değiştirebilmektedir. Bu nedenle eğitim faaliyetleri önemli bir etkiyesahiptir.Moğolistan da işletmeler üzerinde hizmet içi eğitimin iş görenler tarafından nasılalgılandığına dair detaylı bir çalışmanın yapılmamış olması literatürde önemli bireksiklik olarak görülebilir. Bu bağlamda yapılan çalışmanın, Moğolistan daki hizmetiçi eğitim uygulamalarına dair algılamaların nitel araştırma yöntemiylebelirlenmesinin ileride Moğolistan da hizmet içi eğitim faaliyetlerini kullananişletmelerin eksikliklerinin giderilmesinde önemli katkılar sağlayacağıdüşünülmektedir. Araştırmada nitel araştırma yöntemi kullanılmıştır.tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster