Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBezen, S
dc.contributor.authorBayrak, C
dc.contributor.authorAykutlu, I.
dc.date.accessioned2019-12-17T07:07:43Z
dc.date.available2019-12-17T07:07:43Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.14689/ejer.2016.64.6
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84987757781&partnerID=40&md5=a50b51be2cebfccbbce97cce41698a2e
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/20446
dc.relation.isversionof10.14689/ejer.2016.64.6
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titlePhysics Teachers’ Views on Teaching The Concept of Energy
dc.title.alternativeFizik Öğretmenlerinin Enerji Konusunun Öğretimine Yönelik Görüşleri
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.relation.journalEgitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research
dc.contributor.departmentMatematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
dc.identifier.issue64
dc.identifier.startpage109
dc.identifier.endpage124
dc.description.indexScopus


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster