Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKülcü, Özgür
dc.date.accessioned2019-10-24T08:21:08Z
dc.date.available2019-10-24T08:21:08Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/11689
dc.description.abstractKurumsal kaliteye ulaşma, günümüz işletmelerinin öncelikli amaçları arasındadır. Bu da, kaliteyi bir bütün olarak ele alarak kurumsal her unsuru içine alan politikalar, düzenlemeler ve uygulamalar geliştirmeyi, bunları yazılı dokümanlara dönüştürmeyi, kurumsal değerlendirme ve denetimi yazılanlara göre gerçekleştirmeyi gerektirmektedir. Çalışmada kalite ve kalite yönetimi yaklaşımları ile ISO 9001 Kalite Yönetimi Standardının gelişimi, bu çerçevede gerekli dokümantasyon ve belge yönetimi uygulamalarının ortaya konulması amaçlanmıştır. ISO 9001 çerçevesinde kurumsal bilgi; iletişime, iş süreçlerinin yönetimine yardımcı bir araç, geriye dönük uygulamalara ışık tutan, karar verme sürecini destekleyen bir kaynaktır. Sitemin denetimi ve değerlendirilmesi yine kurumsal bilgi kaynağı olan belgeler üzerinden gerçekleştirilmektedir. Çalışmamızda ortaya konulan veriler, modern işletmeler için vazgeçilmez öneme sahip kalite yönetimi modellerinde belge yönetimi uygulamalarının ağırlığını ortaya koyması bakımından önemli görülmektedir.
dc.language.isotur
dc.publisherHacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKalite
dc.subjectKalite yönetimi
dc.subjectKalite sistem dokümantasyonu
dc.subjectISO 9001
dc.subjectBelge yönetimi
dc.titleKalite Yönetimi, Kalite Sistem Dokümantasyonu ve ISO Standartlarında Belge Yönetimi
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPart
dc.contributor.departmentBilgi ve Belge Yönetimi
dc.relation.bookProf. Dr. K. Gülbün Baydur'a Armağan


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster