dc.date.accessioned | 2019-05-17T07:42:40Z | |
dc.date.available | 2019-05-17T07:42:40Z | |
dc.date.issued | 1967-08-25 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11655/7255 | |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | Ulus(Ankara) | tr_TR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | tr_TR |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.subject | Devlet Tiyatrosu | tr_TR |
dc.subject | Güngör Dilmen Kalyoncu | tr_TR |
dc.subject | Kurban | tr_TR |
dc.subject | Mİdas'ın Kulakları | tr_TR |
dc.title | "Türk Tiyatrosunun Doğum Sancıları Çektiği Bir Devrede En Büyük İhanet Devlet Tiyatrosundan Gelmektedir ,, | tr_TR |
dc.title.alternative | Güngör Dilmen Kalyoncu , Türk Tiyatrosunun Sorunlarını Anlattı... | tr_TR |
dc.title.alternative | Edebi Kurul ! Devlet Tİyatrolarına Gönderilen Oyunları İnceleyip Seçen Bu Kurulun Tiyatromuza Büyük Zararları Dokunmaktadır.Burası Bir Nevi Sansür Kuruludur. Hemde Tembel Bir Sansür Kurulu.. | tr_TR |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | tr_TR |