dc.contributor.author | Cevher, Nilay | tr_TR |
dc.date.accessioned | 2017-06-15T06:23:56Z | |
dc.date.available | 2017-06-15T06:23:56Z | |
dc.date.issued | 2015 | tr_TR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11655/3531 | |
dc.description.abstract | Children adopt reading habit at a very early age first in family, and then at school. Children s libraries introduce children with fun settings, quality books and other sources at the stage of gaining reading habit. | tr_TR |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | Sosyal Bilimler Enstitüsü | tr_TR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | tr_TR |
dc.subject | Public libraries’ children’s departments | tr_TR |
dc.title | Ankara Daki Halk Kütüphanesi Çocuk Bölümlerinin Çocukların Okuma Alışkanlığındaki Rolü | tr_TR |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | tr_TR |
dc.callno | 2015/2524 | tr_TR |
dc.description.ozet | Çocuklara okuma alışkanlığı erken yaşlardan itibaren önce aile ortamında daha sonra okulda kazandırılır. Çocuk kütüphaneleri, çocukların okuma alışkanlığı kazanma aşamasında onları eğlenceli ortamlarla buluşturur, nitelikli kitaplarla ve diğer kaynaklarla tanıştırır. | tr_TR |
dc.contributor.department | Bilgi ve Belge Yönetimi | tr_TR |