Konu "Tekrar satın alma niyeti" için İşletme Bölümü Tez Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Hizmet Sunumu Sürecinde Yaşanan Olumlu ve Olumsuz Deneyimlerin Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Markanın Etik Algılanmasının Aracı Rolü
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-04-29)The aim of this study is to examine the effects of positive and negative experiences on the perceived brand ethicality and repurchase intention for different stages of the service delivery process, which are pre-process ... -
Marka Krizi Çerçevesinde Çevre Bilinci, Marka Güveni, Marka Duygusu, Olumsuz Bilgiye Karşı Direnç ve Tekrar Satın Alma Niyetinin İncelenmesi
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-09-27)The purpose of this study is to explore the relationships between environmental consciousness, brand trust, and brand affect with repurchase intention and resistance to negative information in the context of brand crisis. ...