Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorGültekin, Beyzatr_TR
dc.contributor.authorUz, Nazlı Nurtr_TR
dc.date.accessioned2015-10-15T07:27:42Z
dc.date.available2015-10-15T07:27:42Z
dc.date.issued2014tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/2452
dc.description.abstractThe purpose of this study is to examine whether clothing quality, retail service quality,fashion consciousness, community attachment and terror threat affect outshoppingenjoyment and frequency of outshopping. Besides, this study investigates whether localtrade area characteristics and outshopping enjoyment affect frequency of outshopping.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherSosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.subjectConsumer behaviourtr_TR
dc.titleYöre Dışı Alışverişin Tüketiciler Açısından İncelenmesi: Kentsel Yöre Dışı Alışverişe Yönelik Bir Uygulamatr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesistr_TR
dc.callno2014/1161tr_TR
dc.contributor.departmentoldİşletmetr_TR
dc.description.ozetBu çalışmanın amacı; kıyafet kalitesi, perakende hizmet kalitesi, modaya düşkün olma,topluma bağlılık ve terör korkusunun yöre dışı alışveriş keyfine; kıyafet kalitesi,perakende hizmet kalitesi, modaya düşkün olma, topluma bağlılık, terör korkusu veyöre içi pazar özelliklerinin yöre dışı alışveriş sıklığına ve yöre dışı alışveriş keyfininyöre dışı alışveriş sıklığına etkisinin araştırılmasıdır.tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster