dc.contributor.advisor | Pehlivan, Serdar | tr_TR |
dc.contributor.author | Ersan, Merve | tr_TR |
dc.date.accessioned | 2015-10-15T07:03:07Z | |
dc.date.available | 2015-10-15T07:03:07Z | |
dc.date.issued | 2014 | tr_TR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11655/2286 | |
dc.description.abstract | Today, tablet devices are one of the most important innovations that technology offers to the user. For the fields like communication, social networks, music, games and many more, these devices have created a new media to children s picture books as well. On tablet devices, children s picture books emerge as applications and just like in the print media; developmentally appropriate applications, which are qualified in terms of design and content need to arise. In this thesis, it has been researched that how a qualified children s book application should be in terms of form and content and how do these applications affect learning. In the light of these researches, an interactive children s book application is designed. | tr_TR |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | Güzel Sanatlar Enstitüsü | tr_TR |
dc.subject | Children's picture books | tr_TR |
dc.title | Tablet Ortamında Resimli Çocuk Kitapları; Etkileşimli Bir Resimli Çocuk Kitabı Uygulaması Tasarımı | tr_TR |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | tr_TR |
dc.callno | 2014/920 | tr_TR |
dc.contributor.departmentold | Grafik | tr_TR |
dc.description.ozet | Günümüz teknolojisinin kullanıcısına sunduğu en önemli yeniliklerden biri olan tablet cihazlar; haberleşme, sosyal ağlar, müzik, oyun ve daha birçok alan gibi, resimli çocuk kitaplarına da var olabilecek yeni bir ortam yaratmıştır. Tablet ortamında yer alan resimli çocuk kitapları uygulama olarak karşımıza çıkmakta; basılı ortamda olduğu gibi bu alanda da çocuklar için gelişimsel açıdan uygun, tasarım ve içerik açısından nitelikli uygulamalara ihtiyaç doğmaktadır. Bu çalışmada, nitelikli bir etkileşimli çocuk kitabı uygulamasının biçim ve içerik yönünden nasıl olması gerektiği ve bu uygulamaların öğrenme üzerindeki etkisi araştırılmış; yapılan araştırmalar doğrultusunda bir etkileşimli çocuk kitabı uygulaması tasarlanmıştır. | tr_TR |