Maksim'de Çalınan İki Konçertonun Ortaya Koyduğu Gerçek: Türkiye'de Batı Musikisi Yapanlar İflas Etmeye Mahkümdur
dc.contributor.author | Atasoy, M. Cahit | |
dc.date.accessioned | 2020-01-08T13:41:25Z | |
dc.date.available | 2020-01-08T13:41:25Z | |
dc.date.issued | 1972-05-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11655/21666 | |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | Türkiye (İstanbul) | tr_TR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | tr_TR |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.subject | Devlet Senfoni Orkestrası | tr_TR |
dc.subject | Suna Kan Güvenç | tr_TR |
dc.subject | Konçerto | tr_TR |
dc.subject | Konser | tr_TR |
dc.subject.lcsh | Sanat | tr_TR |
dc.title | Maksim'de Çalınan İki Konçertonun Ortaya Koyduğu Gerçek: Türkiye'de Batı Musikisi Yapanlar İflas Etmeye Mahkümdur | tr_TR |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | tr_TR |
Bu öğenin dosyaları:
Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.
-
Gazete Küpürü Arşivi [2579]