Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorCoskuner, S
dc.contributor.authorCostur, R
dc.contributor.authorBayhan-Karapinar, P
dc.contributor.authorMetin-Camgoz, S
dc.contributor.authorCeylan, S
dc.contributor.authorDemirtas-Zorbaz, S
dc.contributor.authorAktas, E.F
dc.contributor.authorCiffiliz, G.
dc.date.accessioned2019-12-23T08:02:18Z
dc.date.available2019-12-23T08:02:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.14689/ejer.2018.73.2
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85046546055&partnerID=40&md5=91aee787db57f8650430004bb962d28b
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/21231
dc.relation.isversionof10.14689/ejer.2018.73.2
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleMobbing, Organizational Identification, And Perceived Support: Evidence From A Higher Education Institution | Yıldırma, Örgütsel Özdeşim Ve Algılanan Destek: Bir Yüksek Öğretim Kurumundan Bulgular
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.relation.journalEgitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research
dc.contributor.departmentAile ve Tüketici Bilimleri
dc.identifier.volume2018
dc.identifier.issue73
dc.identifier.startpage19
dc.identifier.endpage40
dc.description.indexScopus


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster