Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇakmak, T
dc.contributor.authorKurbanoğlu, S.
dc.date.accessioned2019-12-20T07:15:17Z
dc.date.available2019-12-20T07:15:17Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-28197-1_27
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84955299965&partnerID=40&md5=9ed24437b1674f120b9bc24de52ebad9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/21032
dc.relation.isversionof10.1007/978-3-319-28197-1_27
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleMetadata Literacy Skills: An Analysis Of Lis Students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
dc.relation.journalCommunications in Computer and Information Science
dc.contributor.departmentBilgi ve Belge Yönetimi
dc.identifier.volume552
dc.identifier.startpage262
dc.identifier.endpage269
dc.description.indexScopus


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster