Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorEcevit, T
dc.contributor.authorŞimşek, P.Ö.
dc.date.accessioned2019-12-12T06:26:19Z
dc.date.available2019-12-12T06:26:19Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.17051/io.2017.47449
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85009072606&partnerID=40&md5=11222b6dd72a3516a70f45de35e9bd98
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/16374
dc.language.isoen
dc.relation.isversionof10.17051/io.2017.47449
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleThe Evaluation Of Teachers’ Science Concept Teaching And Their Action To Diagnose And Eliminate Misconceptions | Öğretmenlerin Fen Kavram Öğretimleri, Kavram Yanilgilarini Saptama Ve Giderme Çalişmalarinin Değerlendirilmesi
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.relation.journalElementary Education Online
dc.contributor.departmentBiyoistatistik
dc.identifier.volume16
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage129
dc.identifier.endpage150
dc.description.indexScopus


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster