dc.contributor.author | Külcü, Özgür | |
dc.date.accessioned | 2019-10-24T08:21:08Z | |
dc.date.available | 2019-10-24T08:21:08Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11655/11689 | |
dc.description.abstract | Kurumsal kaliteye ulaşma, günümüz işletmelerinin öncelikli amaçları arasındadır.
Bu da, kaliteyi bir bütün olarak ele alarak kurumsal her unsuru içine alan politikalar,
düzenlemeler ve uygulamalar geliştirmeyi, bunları yazılı dokümanlara dönüştürmeyi,
kurumsal değerlendirme ve denetimi yazılanlara göre gerçekleştirmeyi gerektirmektedir.
Çalışmada kalite ve kalite yönetimi yaklaşımları ile ISO 9001 Kalite Yönetimi
Standardının gelişimi, bu çerçevede gerekli dokümantasyon ve belge yönetimi
uygulamalarının ortaya konulması amaçlanmıştır. ISO 9001 çerçevesinde kurumsal
bilgi; iletişime, iş süreçlerinin yönetimine yardımcı bir araç, geriye dönük uygulamalara
ışık tutan, karar verme sürecini destekleyen bir kaynaktır. Sitemin denetimi ve
değerlendirilmesi yine kurumsal bilgi kaynağı olan belgeler üzerinden
gerçekleştirilmektedir. Çalışmamızda ortaya konulan veriler, modern işletmeler için
vazgeçilmez öneme sahip kalite yönetimi modellerinde belge yönetimi uygulamalarının
ağırlığını ortaya koyması bakımından önemli görülmektedir. | |
dc.language.iso | tur | |
dc.publisher | Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Kalite | |
dc.subject | Kalite yönetimi | |
dc.subject | Kalite sistem dokümantasyonu | |
dc.subject | ISO 9001 | |
dc.subject | Belge yönetimi | |
dc.title | Kalite Yönetimi, Kalite Sistem Dokümantasyonu ve ISO Standartlarında Belge Yönetimi | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | |
dc.contributor.department | Bilgi ve Belge Yönetimi | |
dc.relation.book | Prof. Dr. K. Gülbün Baydur'a Armağan | |