Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Kurumsal Kimlik Faktörleri ile İşten Ayrılma Niyeti Arasındaki İlişkide Örgütsel Bağlılık ile Örgütsel Sinizminin Aracılık Etkileri: Özel ve Kamu Sektörlerinde Bir Çalışma
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Companies and organizations produce identities like individuals. Every organization’s identity is formed over time and this is tried to be given to the employees. However, the factors that make up this organisational ...
Örgütsel Adalet Algısı, İşle Bütünleşme ve İşten Ayrılma Niyeti Abd-Türkiye Örneği
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-03-05)
This study aims to examine the moderating effect of allocentrism-idiocentrism and the mediating effect of work engagement on the relationship between perceived procedural/distributive justice and turnover intention. ...
İşveren Markasının Çalışanların Tutumu Açısından İncelenmesi: Bir Alan Çalışması
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
The employer branding defined as "the package of functional, economical and psychological benefits provided by employment and identified with the employing company”, refers to the process of creating a unique and attractive ...