Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Öğrencilerin Isı, Sıcaklık ve İç Enerji Kavramlarını Anlama Düzeyleri ile Öğrenme Yönelimleri ve Bazı Duyuşsal Karakteristikler Arasındaki İlişkinin İncelenmesiAn Investigation of The Relationship Among Students' Understandings pf Heat, Temperature And Internal Energy Concepts, Learning Orientations And Some Affectıve Characteristics
(Fen Bilimleri Enstitüsü, 2013)
The purpose of this study is to investigate the relationships among students' understandings of heat, temperature and internal energy, learning orientations and some affective characteristics related to physics. In this ...
Modelleme Tabanlı Argümantasyonun Öğrencilerin Bilimin Doğasını Kavramalarına Etkisi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
The purpose of this study is to examine the effects of Modeling Based Argumentation (MBA) method on subject of magnets in the physical learning environment on students' nature of science conceptions, modeling and argumentation ...