Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Programlama Öğretiminde Bilgisayımsal Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Oyun Tabanlı Bir Tasarım Modeli Önerisi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020-12-18)
The aim of this research is to design, implement and evaluate a learning environment based on game programming activities for the development of computational thinking skills of middle school students and to produce design ...
Yabancı Dil Eğitimi İçin Geliştirilmiş Bir Mobil E-Kitabın Kullanılabilirlik Durumunun Hedef Kitle Deneyimi Üzerinden İncelenmesi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020-09-11)
This study aims to comprehensively examine the usability of an e-book used in foreign language education and user satisfaction. 16 volunteer students studying English from a foundation university in Ankara and an e-book ...
Yükseköğretime Hazırlanırken 12. Sınıf Öğrencilerinin Okullarında Akademik Başarılarıyla Gelecek Beklentilerini Etkileyen Faktörler
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020-08)
Purpose of research is to determine views and recommendations of students, teachers and school principals about factors affecting and extent to which factors affect in what degree to 12th grade students' academic success ...
A Case Study on the Parameters Underlyıng Patterns of Change in Dırected Motıvatıonal Currents
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020-07)
Following the introduction of “Directed Motivational Currents (DMCs)” theory in recent years to account for highly robust and productive motivational surges in second/foreign language learning (L2), we have witnessed the ...