Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Hastanelerin Tüketici ve Finansal Temelli Marka Değerleri ile Kurumsal ve Finansal Performans Göstergeleri Arasındaki İlişkilerin Değerlendirilmesi
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
The purpose of this research; to determine the consumer-based and financial-based brand values of hospitals, to investigate their differences according to hospitals, and to determine the relationship between the brand ...
Sağlık Profesyonellerinin Entegre Sağlık Kampüslerine (Şehir Hastaneleri) Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
In this study, it is aimed to evaluate the attitudes of senior managers and specialist physicians working in city hospitals, towards city hospitals and to compare these evaluations according to occupational groups and ...
Türkiye’de Sağlık Turizmine Yönelik Uygulamaların Paydaş Görüşleri ile Değerlendirilmesi
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
In recent years, many people have visited different countries in order to access better quality, higher technology, and cheaper healthcare services compared to their own country. This situation has caused alternative health ...
Hemşirelerin Kanıta Dayalı Hemşireliğe Yönelik Tutumları Ve Bilgi Güvenliğinin Hasta Güvenliği Kültürü Üzerine Etkisi
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022-09-05)
The aim of this study is to determine the factors related to attitudes towards evidence-based nursing, information security and patient safety culture, and to reveal the effects of nurses' attitudes towards evidence-based ...