Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Lojistik, Pazarlama ve Üretim Arasındaki İçsel Entegrasyonun, Tedarik Zincirinin Süre Odaklı Performansına Etkisi Algısının Ölçülmesi: Güven ve Bilgi Teknolojilerinin Aracı Değişken Rolü
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-11-28)
In today’s world, the absence of firms’ ability to effectively compete in independently apart from the suppliers and the other entities in the supply chain force firms to cooperate with the other members of the value chain. ...
Çevrimiçi Anlık Alışverişi Etkileyen İçsel ve Dışsal Faktörler; Türkiye ve Güney Kore Örneği
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-09-27)
The main objective of this thesis is to examine the internal and external factors affecting online impulse buying of consumers in Turkey and South Korea. Factors influencing online impulse buying are classified as internal ...
Ürüne Ait Özelliklerin Satın Almadaki Etkisinin Tüketim ve Endüstriyel Pazarlar İçin Değerlendirilmesi
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
The aim of this study is to examine comparatively some product attributions that different consumer groups which are individual and industrial consumers give importance when making product evaluation and purchasing decision. ...