Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Havayolu Sektöründe Marka Kişiliği ve Marka Denkliği Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Uygulama
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
The purpose of this study is to determine if there is any dimensional change regarding the brand personality and brand equity dimensions in the Turkish Aviation Sector and it is aimed to determine the effect of brand ...
Algılanan Marka Küreselliğinin Algılanan Kalite ve Marka Prestiji Üzerine Etkisi: Tüketicilerin Küresel Markalara Karşı Tutumları Üzerine Bir Çalışma
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
The aim of this study is to determine the effects of perceived brand globalness, perceived quality, brand prestige on consumers' attitudes towards global brands. In addition, country of origin effect on perceived quality ...
Mağaza Markalı Ürünleri Satın Alma Niyetinin Marka İsmine Verilen Önem, Algılanan Marka Benzerliği Ve Algılanan Kalite Çerçevesinde İncelenmesi
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
The aim of the study is to examine the direct impact of perceived quality, brand dependece and perceived brand parity on the store brands’ purchase intention; and to investigate the mediation role of perceived quality in ...