Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Ürün Yerleştirmeye Yönelik Tutum ve Yerleştirilen Ürünlere Yönelik Davranışların Sosyalleşme Araçlar
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)
The purpose of this study is to investigate whether components of socialization agents such as parents influence, peer influence, frequency of watching television series and entertainment programmes affect attitudes ...
Firmaya Özgü Getiri Değişkenliğinin Zaman İçindeki Davranışının ve Nedenlerinin Analiz Edilmesi
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)
The purpose of this study is to determine the behavior and causes of idiosyncratic volatility in Istanbul Stock Exchange (ISE). The monthly idiosyncratic volatility is measured from 1996 to 2010 using daily returns of ...
Stokastik Talep Durumunda Çok Ürünlü Üretim Sistemlerinde Kural Tabanlı Çizelgeleme : Alüminyum Sektör
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)
Rule-Basedcheduling is one of the essential problems of a manufacturing enterprise organization. An enterprise has to prepare a program to be followed step-by-step to maintain its life and to achieve its ends. In fact, ...