• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme Bölümü
  • İşletme Bölümü Tez Koleksiyonu
  • Search
  •   DSpace Home
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme Bölümü
  • İşletme Bölümü Tez Koleksiyonu
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

xmlui.mirage2.discovery.showAdvancedFiltersxmlui.mirage2.discovery.hideAdvancedFilters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 15

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Teknoloji Kabulü ve Teknolojik Yatkınlığın Tüketicilerin Dijital Yayın Platformlarını Kullanım Niyeti ve Sıklığı Üzerine Etkileri 

Şenlik, Ahmet Can (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Information and communication technologies (ICT) have been experiencing rapid changes in recent years. The effects of these new technologies on businesses increase with the integration of technology in the way companies ...

Örgütlerde Kayırmacılık, Sinizm ve Psikolojik Sözleşme İhlali Algısı Üzerine Bir Araştırma 

Sezenöz, Zeynep (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
As a result of the literature review, it is planned to conduct a study by predicting that the favoritism prevailing among the employees in the organizations will cause the violation of the psychological contract in the ...

Ait Olma ve Konukseverliğin Araç Ortak Kullanımı Katılım Niyetine Etkisi 

Şenli, Hasan Teyfik (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
This study aims to investigate the impact of the belongingness and hospitality on the intention to participate in ridesharing among American and Turkish consumers. In this context, we collected data from 369 American ...

Savunma Sanayi Projelerinin Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi Kullanılarak Önceliklendirilmesi 

Ballıca, Yağmur (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
BALLICA, Yağmur. Prioritisation Of Defence Industry Projects By Using Analytic Hierarchy Process Method, Master’s Thesis, Ankara, 2020. Defence Industry is an indispensable sector among other sectors for a country. When ...

Tüketicilerin Hane İçi Enerji Tasarrufu Davranışına Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi 

Koçak,Ece (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
The purpose of this study is to examine the factors which affect individual consumers’ energy conservation behavior in the light of Planned Behavior Theory and Norm Activation Theory. Descriptive research was determined ...

Bütçe Uygulama Sonuçlarının Borsa İstanbul 100 Endeksine Etkileri 

Emeksiz, Erhan (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Stock market indexes and stock prices can be affected by many factors. As a matter of fact, it has been concluded that stock market indexes are associated with various macroeconomic factors in the studies conducted until ...

Pazarlama Kabiliyetlerinin Örgütsel Satın Alma Davranışına Etkisi 

Özdemir, Neslişah (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-07-10)
The purpose of this research is to examine the effect of marketing capabilities on organizational buying behavior. This study draws on buying determinants theory to investigate marketing capabilities influence on search ...

Çevirimiçi Hizmet Kalitesinin Webqual 4.0 İle Ölçülmesi Ve Kullanıcıların Web Sitesine Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi 

Koç, Refik Erdem (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
The aim of this study is to determine the effect of online service quality dimensions on attitude towards the website. From this point of view, the service quality of the websites operating in the fashion and supermarket ...

Covid-19 Salgınının Türkiye’deki Bankaların Kredi Sınıflandırması ve Karşılıklarına Etkisi 

Kantar, Okan (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
In this study, mainly the effect of the Covid-19 outbreak on credit classification, non-performing loans and provisions for loans in Turkey was analyzed. In this context, firstly, the accounting and financial origin of ...

Marka Nefreti ile Davranışsal Sonuçları Arasındaki İlişkide Marka Bağlanmasının Rolü 

Şahin, Elif Tuğba (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
The purpose of this study is to determine the behavioral consequences of brand hate and moderator effect of perceived brand level and brand attachment on the relationship between brand hate and behavioral outcomes. In this ...
  • 1
  • 2
Hacettepe Üniversitesi Kütüphaneleri
Açık Erişim Birimi
Beytepe Kütüphanesi | Tel: (90 - 312) 297 6585-117 || Sağlık Bilimleri Kütüphanesi | Tel: (90 - 312) 305 1067
Bizi Takip Edebilirsiniz: Facebook | Twitter | Youtube | Instagram
Web sayfası:www.library.hacettepe.edu.tr | E-posta:openaccess@hacettepe.edu.tr
Sayfanın çıktısını almak için lütfen tıklayınız.
Contact Us | Send Feedback



DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Theme by 
Atmire NV
 

 


DSpace@Hacettepe
huk openaire onayı
by OpenAIRE

About HUAES
Open Access PolicyGuidesSubcriptionsContact

livechat

sherpa/romeo

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherLanguageRightsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_indexFundingxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_subtypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherLanguageRightsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_indexFundingxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_subtype

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBallıca, Yağmur (1)Cüce, Haşim (1)DANIŞMAN, Yunus Emre (1)Güneş, Harun Mirac (1)Kantar, Okan (1)Koç, Refik Erdem (1)Koçak,Ece (1)Kurtkan, Tuğba (1)Sezenöz, Zeynep (1)Uçar, Yağmur Başak (1)... View MoreSubject
H- Sosyal bilimler (15)
Ait olma (1)Algılanan kişiselleştirme (1)Algılanan tüketici etkinliği (1)Analitik hiyerarşi süreci yöntemi (1)Araç ortak kullanımı (1)ARDL Sınır testi (1)Atalet (1)Babacan liderlik (1)BIST 100 Endeksi (1)... View MoreDate Issued2021 (6)2020 (5)2022 (4)Has File(s)Yes (15)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Theme by 
Atmire NV